6 randuri pentru prietenii mei apropiati de marketing

Despre iluzia alegerilor proprii

Problema este că suntem atât de naivi în ceea ce ţine de alegerile noastre, întrucât uităm că lumea aceasta, în care noi facem alegeri atât de importante, este atent gestionată şi intens manipulată. Adolescentul rebel este întâmpinat cu identităţi profesionist prefabricate, de către producători specialişti care deja au decis pentru el cum trebuie să arate, să se poarte şi să gândească un adolescent rebel; campaniile publicitare ne standardizează visele. Alegerile noastre sunt permanent canalizate în tipare conformiste, iar dacă încercăm să ne eliberăm de ele, suntem întâmpinaţi cu rute alternative, care ne conduc  înspre alte sectoare ale pieţei. “Nu fi ca turma!” – spune orice mesajul publicitar, care nu caută să te convingă să faci nimic altceva, decât ce vor face şi ceilalţi clienţi-ţintă.

[Pr. Rowan Williams … comentariu in marginea PATERICULUI]

via PrCJ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Introdu numarul astfel incat suma sa fie corecta * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.