Cod de procedura “telefonica”

Incearca sa suni de patru ori. Daca de patru ori e prea putin, iar bussines-ul e important, suna de cinci, sase, fie maxim sapte ori. Dar, pentru numele lui Dumnezeu, nu lasa telefonul sa sune in nestire. Daca e foarte important, si numai daca e foarte important, mai suna o data si asteapta sa fi sunat inapoi. Da call-back, pentru ca asa e politicos. Daca nu stii numarul, da oricum call-back. Prezinta-te, spune cine esti. Oamenii nu sunt obligati sa-ti stie numele, sa te recunoasca sau sa te aiba in phone book. Inchide-ti telefonul uneori sau da-l pe silent, sau nu-l lua cu tine, sau lasa-l in masina. Nu-l pune pe masa la carciuma, nu vorbi la masa la telefon. Nimic nu este atat de important. Crede-ma, nu vine Armaghedonul si nu depinde salvarea omenirii de viteza cu care raspunzi tu la telefon. Nu vorbi tare in public si nu tipa in gura mare preturile ultimelor vapoare cu petrol achizitionate de tine. Nu vorbi in tren sau in autobuz, sau in lift, sau la concert, sau la teatru, sau la film si, mai ales, nu vorbi in WC. Nu-ti pune sonerii haioase. Nu demonstrezi decat ca esti un papagal. Nu da sms-uri fara sa te semnezi si, in general, nu mai face nimic din tot ceea ce faci de cand ti-a cazut in mana mobilul. Iar in final vin cu o idee comerciala adresata tuturor companiilor care distribuie telefoane mobile: adaugati in pachetul de prezentare o foaie scrisa mare, cu litere simple, numita cod de politete al utilizarii telefonului mobil. Si cine stie, poate vom auzi mai putine in viitor despre vietile noastre intime in marele spatiu public.
via andrei gheorghe http://www.24fun.ro/index.php?a=2625&p=2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Introdu numarul astfel incat suma sa fie corecta * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.